سبد خرید خالی می باشد

دین رسانه‌ای، آثار و پیامدها

BFiles/books030/b2440
-20%176,000 ریال

موجودی: 29
+
خرید نسخه چاپی

مشخصات

وزیری
اول
فارسی
1395
تخصصی
مولف
عصمت اللّه احمدی رشاد

در جهان کنونی، کسی منکر قدرت جادویی رسانه‌های جمعی الکترونیکی، در ساخت و هدایت افکار عمومی نیست. با توسعهٔ صنعت رسانه‌ای و تنوع کارکردهای آن، قدرت این سامانه‌های جمعی، نیز در جنبه‌های گوناگون اجتماعی، سیاسی و اقتصادی به طرز بارزی افزایش یافته و جهان دیگری به نام «دنیای رسانه‌ای» را در پیش روی ما قرار داده است. دین نیز تحت تأثیر «رسانه‌ای شدن» تغییرات فاحشی را در محتوا و روش خود پذیرفته و به عنوان یک فهم فرافرهنگی، فراتر از ساختار فکری جامعه، از راه رسانه‌ها و گفتمان‌های عمومی، تحقق می‌یابد. رسانه‌ها شکل جدیدی از دینداری را تولید می‌کنند و رابطه‌ٔ جدیدی بین دین، سیاست، زندگی و اقتصاد برقرار می‌کند کتاب دین‌رسانه‌ای، حاصل کاوش‌های فکری نویسنده آن است که به بررسی موضوعات فوق پرداخته است.

لیست نظرات:
تا کنون نظری ارسال نشده است.
امتیاز:

توصیه خود در مورد این محصول را ارائه نمایید:

نام کاربری: